Etiketter

,

Det är helt galet – men snart har det gått ett kvartal av 2017. Jag ger aldrig några nyårslöften. Men jag lovade ändå mig själv i december att detta skulle bli ett år då jag fyller på med sådant som ger energi, och tar bort sådant som dränerar.

Jag känner mig väldigt, väldigt glad. Jag har redan nu hunnit träffa flera vänner som jag inte sett på länge. Jag har varit på ett par konserter. Och jag har återupptagit kontakten med vänner jag inte pratat med och träffat på superlänge. Jag har också en hel del roliga grejer inplanerade under närmsta tiden: träffar med vänner, att gå på konserter, sånguppdrag och annat kul. Visst kan jag vissa dagar känna mig väldigt utpumpad, och behöva riktigt ordentligt med återhämtning. Men sammantaget så har energin legat på plussidan sedan jul.

Jag känner mig så himla tacksam ♡

