Så här i nyårstider brukar många passa på att summera året, men jag tror jag struntar i det. Det har varit upp och ner som det brukar. Kanske ibland lite djupare dalar än vanligt. Men också ibland lite högre toppar. Och där emellan en vardag. Jag gillar vardagen när den rullar på. Det är en viss trygghet i det. 

Men jag gillar listor. Spotify till exempel har gjort en årets-lista till mig, baserat på mest lyssnade låtar. Inledningen på listan är grym.

Tänk, vilken bra musiksmak jag har ändå! Loney Dears cover Love Hurts är utan tvekan en av de bästa covers jag vet, tillsammans med James Blakes cover A case of you

Jag har sett väldigt, väldigt mycket bra teveserier under 2016. Rekommenderar verkligen Peaky BlindersStranger things, 3% och Halt and catch fire . Outlanders och Aqaurius gillade jag också. Just nu tittar vi på en superbra serie som heter The Get Down. Flera av serierna innehåller mycket bra musik. 

Här är förresten en lista jag gjorde i nyårstid förra året: The first day

Jag önskar dig en riktigt fin nyårsafton och en toppen början på 2017! 

