Etiketter

, ,

Lisa Bjärbo som har bloggen Onekligen verkar också gilla listor. Listan här nere använde hon i sin blogg i november.  Jag lånar (och modifierar) den lite.

  • Jag rekommenderar…
  • 5 saker jag tänkt på idag
  • Ibland tänker jag att jag borde…
  • Kolla! Här är en bild på mina fötter i ett par skor jag gillar.
  • Hepp! Dagens boktips!
  • Månadens djur är givetvis…
  • Det var länge sedan jag…
  • Ibland blir jag avundsjuk på…
  • 5 saker jag borde ta tag i
  • Kolla! Här har jag ritat en hund.
  • Månadens färg är givetvis…
  • Hepp! Dagens filmtips!
  • Kolla! Här är en av mina favoritplatser.
  • Om jag skulle skaffa mig en ny hobby så skulle det bli…
  • 5 saker jag blir glad av i vardagen
  • 3 saker på min bucketlist
  • Hepp! Dagens tv-tips!
  • Kolla! Här är en till av mina favoritplatser
  • Hepp! Dagens måltidstips!
  • Månadens klädesplagg är givetvis…
  • Kolla! Så här ser det ut utomhus idag
  • Ibland skulle jag vilja…
  • Hepp! Det här tycker jag alla bör läsa.
  • Det var onekligen väldigt roligt när…
  • Kom ihåg att…
  • I dag ska jag…
